MimmEbb ツ

Alla inlägg under mars 2012

Av Mimmi & Ebba - 30 mars 2012 16:18

Sitter och lyssnar på lite musik just nu!!!

Den här låten lyssnar jag på just nu:


Tycker ni att den är bra??

//mimmi

Av Mimmi & Ebba - 30 mars 2012 15:44

Hejsan!!!!

Vill så sjukt gärna se filmen The hunger games!!!

Jag kanske kan se den på bio nån gång eller så kan jag se den när den kommer ut på film.

Min ena syrra Jojjo har sett den på bio med en kompis och hon sa att den var grym.

Men för alla ersom inte vet vad det är så kommer trailern här:


Måste bara se den!!!!!!!!!


//mimmi

Av Mimmi & Ebba - 29 mars 2012 19:55

Heej!

Just nu är det Mimmis storasyrra som skriver. :)

Jag kallas Cissi och är 14 år, bloggar HÄR

Jag älskar hundar, speciellt vår lilla hund Skippy. <3 <3

 

Iallafall, Mimmi ska gå och hämta sin cykel någonstans just nu, och sen tror jag vi ska slå in lite paket eftersom att vår pappa fyller år i morgon! Grattis i förskott!

Men men, måste ta och plugga NO nu, har prov på onsdag...

//Cissi

Av Mimmi & Ebba - 28 mars 2012 20:21

tjaba tjena

Adele är en av mina favo artister, och här är en liten låt av henne:


hejdå

//mimmi

Av Mimmi & Ebba - 28 mars 2012 19:23

hej hopp

Här kommer lite konstiga lagar jag hittade på google:

                         I Världen

             

            Det är olagligt att bära falsk mustach som kan orsaka skratt i kyrkan.

            

            Att hälla salt på järnvägsspåren kan bestraffats med döden.

             

             Det är förbjudet att vid något tillfälla att ha en glass i bakfickan.

             

              Det är förbjudet att sälja jordnötter efter att solen har gått ner.

              

              Ingen får cykla i en pool.

              

              Det är olagligt att svära på en minigolf bana.

              

             Det är olagligt att ge sin gris namnet Napoleon

              

             Det är olagligt att peta i näsan på söndagar.

              

            Det är förbjudet att köra bil utan ratt.

'            

             Ett barn som luktar lök får inte gå i skolan.

              

              Det är ett brott att putta ut älgar ur flygande flygplan.


        De här lagarna finns inte i Sverige men de är lite knasiga

//mimmki

Av Mimmi & Ebba - 28 mars 2012 19:07

Hejsan hoppsan!

Som ni kanske vet så finns det en människa som inte borde finas.......

Joseph Kony!

För er som inte vet vem han är så är han en hemsk människa. Han kidnappar barn och gör stora armér av barn, och t.ex tvingar barnen att döda sina föreldrar, och om de inte gör de så typ tortear han dem.

Ush, men här kommer en video om Joseph Kony som man ska sprid på blogga och hotmail osv.

Men man måste se hela videon för att förstå vad den handlar om.

//mimmi

Av Mimmi & Ebba - 28 mars 2012 17:03

Hej hopp.

Har inte bloggat på ett tag....

Sorry för det.

Men iaf här kommer lite färska bilder på skippy:


        Ha det bra!!!


//mimmi

Av Mimmi & Ebba - 21 mars 2012 17:54

hej hej!!

nu är kl redan 17:50 och vi ska nog äta snart.

Aja, imorrn ska jag till tandläkaren. Det är en son här vanlig kontroll ssom man gar typ varanat år elr nåt. Hoppas jag inte har något hål!!!!

Men jag tror inte det, för jag äter inte så mycket godis och borstar tänderna kanska noggrant.

För nåt år sen drog jag ut två tänder hos läkaren som satt i gommen. Det gjorde inte ett dugg ont, jag kännde typ inget.

Men iaf, det kanske låter konstigt men jag ääälskar att gå till tandläkaren. Det är bara kul tycker jag.

Ha det bra!!!!!!

//mimmi

Presentation


Heej alla ni som läser våran blogg!

Fråga mig

43 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för husdjur?
 Hund! ♥
 Katt! ♥
 Kanin! ♥
 Hamster! ♥
 Marsvin! ♥
 Gerbil! ♥
 Fågel! ♥
 Övrigt! ♥
 Inget! ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Peace

Different Types Of Peace Symbol

Söötiz

Cute Pink Kaoani

Ovido - Quiz & Flashcards