MimmEbb ツ

Alla inlägg under augusti 2011

Av Mimmi & Ebba - 26 augusti 2011 15:58

Tjena tjena idag har vi varit och hämtat vår hund!!!!!!!!Han är så söt!!!!!!!!Han var den minsta i kullen men han kommer bli ganska stor.Jag kan inte skriva så mycket för jag bloggar På min mobil!Men hejdå//MIMMI

Av Mimmi & Ebba - 18 augusti 2011 13:55

Heeeeeeeeej!


Jag vet int varf men jah e skit glad idag. Hihi:) Vet int varf jah sitter inne med datorn när de e så fint väder ute, så jah ska snart gå ut. Förresten idag slutar mitt godisförbud! Jiha! Nu har jag haft godisförbud i ett år :( Jah önskar faktiskt att jag fortfarande hade de. Men nu e de över. Fast jag ska nog förlänga de.

                                                 


Ps.

På måndag börjar skolan :( och jag får en ny klass:(

.Ds


Ha det bra!!


//Ebba

Av Mimmi & Ebba - 15 augusti 2011 15:09

Tjaba!

idag var jag min farmor och ena min syrra på

Bromma Blocks och köpte ny skolväska.

Jag fick i födelsedags present av min farmor och farfar att

jag fick köpa en ny skolväska.

Jag köpte en grå väska med axelband och så köpte jag och min syrra

ett anteckningsblock var vi köpte ett till min andra syrra också.

Ha det gött!


//mimmi

Av Mimmi & Ebba - 13 augusti 2011 16:04

Tjaba tjena


Idag var jag,min ena syrra och min mamma och pappa och köpte lite, ganska mycket grejer till vår hund (som vi får om en vecka).

Vi köpte t.ex hund korg en ganska stor så han kan växa i den för Golden Retriver blir ganska stora (specielt hanar),koppel och halsband,bajspåsar,mat & vattenskål, bitleksaker m.m vi köpte allt på Arken Zoo. Nu har vi ställt allt i ordning så vår lilla hund ska trivas  

Ha det bra!!!!!!!!!!!!!!


//mimmi

Av Mimmi & Ebba - 7 augusti 2011 16:08

Hej alla som läser detta!


Vi är på Djurö med min ( Ebbas ) mamma och lillasyster. Fast faktum är att vi är här SJÄLVA!! Fast de är bara i affären och handlar. Vi sitter här och har tråkigt fast inte länge till! För vi ska gå och bada i det här DÅLIGA vädret. Fast bada uppmuntrar oss alltid! Vilket väder det än är. Jag ( Ebba ) har lärt Mimmi att dyka från en brygga som är en och en halv meter hög. Vi åker hem imorgon och inatt ska vi tälta i trädgården. Men snart ska vi gå och bada så vi kan inte skriva mer.


/Mimmi & Ebba

Presentation


Heej alla ni som läser våran blogg!

Fråga mig

43 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för husdjur?
 Hund! ♥
 Katt! ♥
 Kanin! ♥
 Hamster! ♥
 Marsvin! ♥
 Gerbil! ♥
 Fågel! ♥
 Övrigt! ♥
 Inget! ♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Peace

Different Types Of Peace Symbol

Söötiz

Cute Pink Kaoani

Ovido - Quiz & Flashcards