MimmEbb ツ

Alla inlägg under juni 2011

Av Mimmi & Ebba - 30 juni 2011 16:11

Tja det är jag som är Mimmi!!!!!


Jag har varit i frankrike och har därför inte haft tid att skriva.

Hoppas att ni har ett trevligt sommarlov och badar mycket.  


ps:Besök gärna min blogg"mimmisdjurblogg.bloggplatsen.se   ds.


//mimmi

Av Mimmi & Ebba - 19 juni 2011 10:04

Hej!


I maj hade alla treor i våran skola en rock och-pop konsert. Det är lite konstigt för våran musiklärare och alla lärare i treorna tog med en massa låtar som inte alls var rock.De tog med t.ex Waka waka. Jag fattar inte hur de kan tycka att det är rock! Men hur om helst. Alla treor hade en låt som bara deras klass skulle sjunga. Vi hade Higher med Taio Cruz! Jag vet att den inte heller är rock men den är bra! Här kommer den...



//Ebba  

Av Mimmi & Ebba - 17 juni 2011 10:32

Heej!


Om ni undrar varför det bara är jag som skriver på bloggen är det för att Mimmi är i frankrike. Hon åkte i torsdags (alltså igår).


//Ebba  

Av Mimmi & Ebba - 17 juni 2011 10:20

Den här söta bilden hittade jag på Google!


  GULLIG VA!  


PS.

Det är den vi har på våran presentation. Det är bara för gulligt!

Av Mimmi & Ebba - 16 juni 2011 18:51

Heej!

Det finns ett gulligt klipp på YouTube som jag ska visa för er. Det blev ett litet fel så ni får trycka på Play-knappen och sedan får i hålla musen på ett klipp och nedanför åt vänster ser ni vad klippet heter. Ni trycker sedan på det klipp som heter Kramsången. Kommer här...



Ha en härlig sommar!!!!


//Ebba   

Av Mimmi & Ebba - 15 juni 2011 18:36

Det här är det första inlägget på bloggen så jag skulle bara säga att vi som har bloggen är två tjejer på 10 år som heter Mimmi och Ebba det är därför bloggen heter MimmEbb.


//Mimmi & Ebba

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej alla ni som läser våran blogg!

Fråga mig

43 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för husdjur?
 Hund! ♥
 Katt! ♥
 Kanin! ♥
 Hamster! ♥
 Marsvin! ♥
 Gerbil! ♥
 Fågel! ♥
 Övrigt! ♥
 Inget! ♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Peace

Different Types Of Peace Symbol

Söötiz

Cute Pink Kaoani

Ovido - Quiz & Flashcards