MimmEbb ツ

Alla inlägg under december 2011

Av Mimmi & Ebba - 29 december 2011 17:10

Hejsan! Sitter och bloggar på mobilen i min soffa. Tänkte ladda upp några bilder på bloggen på min hund när han var liten men jag han inte riktigt så jag får göra det imorrn. Nu måste jag gå ut med min hund så hejdå! //mimmi

Av Mimmi & Ebba - 28 december 2011 10:24

Hejsan!

Igår var jag och mina två syrror och badade på åkeshovs badhus.

Det var jätte skönt för det var typ inga där så man fick mycket mera plats att bada.

Ikväll ska min farmor och farfar komma till mig och äta middag, vi ska äta julbord.

Och så ska vi också ge varandra lite julklappar eftersom min farmor och farfar var hema hos mig på julafton.
Fast fram till ikväll ska jag vara med en kompis och vi ska lämna tilbaka en film vi lånade förra fredagen.

ha det bra!


//mimmi

Av Mimmi & Ebba - 25 december 2011 14:58

Hej!

Igår var det ju julafton..

.... som alla nog redan visste men iaf

Då hade vi lite gäster, min mormor och morfar ohc några till. Då åt vi julmiddag och öppnade paket.

Här är bilder på de julklappar jag fick:

Ansiktsmask,läppglans,spegel,mer läppglans,borste,body butter jordgubb,body butter mango och papaya,parfym, två handkräm,lipbalm, nagelsax och body lotion.

    

 

   två mobilsmycken, suddkuber och ett anksudd och ett pomes frites sudd.

       Två bus saker från butterix.


    En slags pysselbok där man ska inreda olika rum. :)

  

En neccesär med toffsar i.   

En röd plånbok och ett pennskrin som min syrra Jojjo gjort   

En väska där man lägger allt pyssel man har i.  

Paketsnöre och en grejj som man drar paketsnöret i så blir det remsor.   

Ett depend nagellack och ett halsband.   

En pingvinstånggggg        

Vi fick att vi har gett pennor och skrivböcker till fattiga barn.

jag och min familj fick av min morbror att vi ska gå på laserdome. 

//Mimmi

Av Mimmi & Ebba - 24 december 2011 12:01

Hej!!!

Idag är det julafton!

Igår bakade jag jätte mycket julgodis som vi ska äta idag. Vid kl 3 så kommer min mormor och morfar, och några till.

då ska vi äta julmiddag och sedan öppna julklappar och äta julgodis.

Och såklart kommer jag att se på Kalle Anka på tv kl 3.

Nu ska jag titta på sista avsnitet av julkalendern på svtplay för jag missade den i morse.

Ha en bra jul!!!


//mimmi

Av Mimmi & Ebba - 17 december 2011 15:40

Hejsan hoppsan allihoppa!!

Idag är det lördag och det betyder att man får äta godis idag!

..... fast inte Ebba förstås för hon har godisförbud....

jag hade godisförbud för ett tag sen i ett år, Ebba hade också i ett år men hon förlängde det.

Idag var jag och handlade julklappar på bromma blocks med min mamma, och så handlade vi mat på coop och lite saker till min klass när vi ska ha avslutning.( Jag kan tyvär inte säga vad jag köpte för julklappar för om mina syrrpor läser bloggen så ser de vad de ska få i julklapp.  

Ha det bra!!!

//mimmi

Av Mimmi & Ebba - 16 december 2011 16:08

Hej!

idag är det fredag och det är bara 3 dagar kvar i skolan jippi!!!

imorron ska jag och min mamma och handla julklappar. Jag har redan några men det är ju alltid kul att ge bort jätte många julklappar. Och i övermorgon är det redan fjärde advent!....... tror jag...

på söndag ska jag baka pepparkakor pepparkakshus och knäck!

hejdå!!


  hejdå!!

//mimmi

Av Mimmi & Ebba - 12 december 2011 19:34

Hej bloggen!

Jag har inte bloggat på skitlänge och tänkte göra det nu. Förlåt för att jag svär men jag är själv lite upprörd övar att jah inte har blogga.

 


Tjabba dabba dooo!


// Ebba! <3

Av Mimmi & Ebba - 11 december 2011 18:31

tjolahoppsan allesammans!!
har precis tittat på julkalendern och sitter och tänker lite på vad jag

ska skriva på min önskelista.

Jag har inte kommit på så mycket saker, men en av de är body butter.

Jag vet inte riktigt vilken lukt jag vill ha men jag jag gillar jordgubb och moringa.


 

                                 vilken lukt gillar ni bäst?


//mimmi

Presentation


Heej alla ni som läser våran blogg!

Fråga mig

43 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för husdjur?
 Hund! ♥
 Katt! ♥
 Kanin! ♥
 Hamster! ♥
 Marsvin! ♥
 Gerbil! ♥
 Fågel! ♥
 Övrigt! ♥
 Inget! ♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Peace

Different Types Of Peace Symbol

Söötiz

Cute Pink Kaoani

Ovido - Quiz & Flashcards