MimmEbb ツ

Alla inlägg under november 2011

Av Mimmi & Ebba - 21 november 2011 17:01

Nu sitter jag här och gör mina läxor (och bloggar).

Jag håller på med något som heter läsförståelse, det är jätte tråkigt .

På fredag ska jag ha något himla geografri prov och förra fredagen hade jag ett geometri prov och

om två veckor ska jag ha ett historia prov, och sen varje torsdag har jag ett multiplikationtest.

Det var en himla massa prov, men det är väl så när man går i fyran

eller så är det min lärare som gillar prov...   men det gör iaf inte jag.

men nu måste jag fortsätta med läxan så hej svejs.


//mimmi

Av Mimmi & Ebba - 19 november 2011 09:22

Hej!

Jag ska snart åka på valkurs, men tänkte visa några bilder på min hund som min storasyrra Cissi har tagit:

                 

//Mimmi

Av Mimmi & Ebba - 17 november 2011 10:08

Idag är jag hemma för jag är sjuk, SUCK!

Jag var hemma igår också men jag gjorde inget inlägg då.

Jag har precis varit inne på glosmaskinen och gjort min engelska läxa.

Jag ska ladda upp lite bilder på min hund sen, fast jag vet inte riktigt hur man gör så jag får får fråga min syrra

när hon kommer hem från skolan, eller så gör jag det imorrn... jag vet inte riktigt.

jag och Ebba måste fixa en ny header sen för dom har typ gjort bloggen bredare eller nåt?? 

Men iaf snart ska jag äta lunch tror jag för jag är väldigt hungrig...

Tjo brääää

//mimmi

Presentation


Heej alla ni som läser våran blogg!

Fråga mig

43 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för husdjur?
 Hund! ♥
 Katt! ♥
 Kanin! ♥
 Hamster! ♥
 Marsvin! ♥
 Gerbil! ♥
 Fågel! ♥
 Övrigt! ♥
 Inget! ♥

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Peace

Different Types Of Peace Symbol

Söötiz

Cute Pink Kaoani

Ovido - Quiz & Flashcards