MimmEbb ツ

Alla inlägg under juli 2011

Av Mimmi & Ebba - 18 juli 2011 17:24

HejJag fyller tio idag<3. Har fått bland annat en xperia x8. Bloggar på mobilen nu. Snart kommer släkten hit.// mimmi:-*

Av Mimmi & Ebba - 11 juli 2011 15:24

Hej!

en liten sång som jag tycker om.

hejdå!

//mimmi

Av Mimmi & Ebba - 9 juli 2011 21:43

Hej!

Har sett camp Rock 2 nu och det här är en låt som jag verkligen gillar från filmen:

//Mimmi

Av Mimmi & Ebba - 9 juli 2011 21:40

Hej!

Jag och min storasyrra www.hallonen.devote.se har fixat en header till min och Ebbas blogg. Ebba ville vara med och göra den så denna är kanske bara tillfällig, får se när jag träffar Ebba nästa gång.   Vad tycker ni om den?

//Mimmi

Av Mimmi & Ebba - 2 juli 2011 11:23

Hejsan Allihopa!!

Visst är det skönt med sommar.

Det är jätte skönt i vattnet jag var och badade och åt frukost på bryggan vid Grönviksvägen idag.

Det är bara ett problem, inga kompisar är hemma!!!!

Ebba är just nu på gymnastik läger och kommer hem i morgon, men alla andra är ju typ bortresta.

jag har nästan ringt alla i min klass ( bland tjejerna) och alla är typ bortresta eller nåt.

Är det inte så för er?           ville bara säga det

ha det  bra

//mimmi

Av Mimmi & Ebba - 1 juli 2011 11:03

Tja igen


har ni något djur?

jag hade en hamster men den är död  

 Men jag ska få en hund!!!!!!!!!!

Hunden ska vara Golden Retriver och det ska nog vara en kille hunden har redan födits men vi får nog hälsa på den om några veckor.

Men vi får inte hämta den innan 8 veckor!!!

Ha det bra!


//mimmi

Av Mimmi & Ebba - 1 juli 2011 10:56

Tja alla läsare!!

Nu är det den  1juli!!!!!!!

Tiden går jätte fort tycker jag,men snart fyller jag år!!!!!!!!!!!!!!!! Jippi!!!!

Jag fyller 10 år,om 18 dagar det ska bli kul.

Igentligen har jag godisförbud men jag får äta godis på min födelsedag.


Hej då!!!


//mimmi 

Presentation


Heej alla ni som läser våran blogg!

Fråga mig

43 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för husdjur?
 Hund! ♥
 Katt! ♥
 Kanin! ♥
 Hamster! ♥
 Marsvin! ♥
 Gerbil! ♥
 Fågel! ♥
 Övrigt! ♥
 Inget! ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Peace

Different Types Of Peace Symbol

Söötiz

Cute Pink Kaoani

Ovido - Quiz & Flashcards