MimmEbb ツ

Alla inlägg under januari 2012

Av Mimmi & Ebba - 30 januari 2012 17:34

Hej hopp!!!

nu har jag varit på gitarr för typ nån timme sen och jag fick en ny gitarrläxa.

Den låten heter "Hedwig's theme" tror jag nog,den är från harry potter filmerna och ni kan höra den om ni klickar

här och söker på hedwig's theme.

 hej sjejs


//mimmi

Av Mimmi & Ebba - 29 januari 2012 13:21

Hej jag har precis ätit lunch och sitter och lyssnar på musik och chillar just nu.

På fredag ska vi åka till Romme med klassen och det ska bli sååååå kul!!!

Imorrn har jag studiedag eftersom vi hade skola igår (det var öppethus och skolansdag) fast jag kanske måste

vara i skolan imorrn för jag var sjuk igår, men jag hoppas inte det eftersom jag var ju sjuk.

men iaf jag har gitarr imorrn också kom jag på nu så  kanske måste öva lite.

 men igår hade mina föreldrar lite vänner hemma här som åt middag här, så jag och mina sysrar låg uppe i vår mammas säng och typ tittade på film hela kvällen ( vi var alltså inte med gästerna).

Aja här kommer lite bilder på blommer som mina föreldrar fick igår:

       Hejdå!!


//mimmi




Av Mimmi & Ebba - 26 januari 2012 10:29

Hallo

idag är jag hemma från skolan för jag mår inte så bra, jag har ont i huvet och hostar jätte mycket så jag har blivit väldigt hes.  

jag är as trött nu för jag kunnde inte sova så bra inatt så jag ska nog vila lite nu.

ha det bra, och hoppas att ni mår bättre än jag.

//mimmi

<3

Av Mimmi & Ebba - 26 januari 2012 09:55

Hallo hallo!

Jag har inte bloggat på länge men det är för att jag hade glömt lösenordet till bloggen. Men i alla fall. Nu har jag det och jag kan blogga. Om ni undrarr varför jag sitter och bloggar mtt på dagen så är jag sjuk     Snyft. Det är jättejobbigt. Jag har inget att göra och längtar bara på att nån ska komma hem. det är SÅÅÅ tråkigt att vara hemma själv. Nu när jag har lösenordet till bloggen så ska jag blogga lite oftare. I alla fall försöka. Jag fyller år om fyra dagar så jag hoppas att jag inte är sjuk då. Imorgon (fredag) så ska min klass anordna disko för ettorna och tvåorna i våran skola. Det vill jag vara med på. Förra helgen så var jag på skidläger i Järvsö. Då var jag ledig fredagen och missade ett prov och ett förhör. Idag har vi prov som jag missar och imorgon med. Jag hoppas att jag kan vara med imorgon för jag vill vara med på diskot. Nu kom jag på att jag tog fel dator för på den andra (min och min syrras) har jag alla bilder. Men aja. Jag får nöja mig utan bilder. 

Hejsan hoppsan!   


// Ebba 

Av Mimmi & Ebba - 24 januari 2012 20:36

Tjaba

håller på att läsa Twilight just nu, 4:an fast på svenska.

Den är så otroligt bra, och väldigt spännande. Under hela vårterminen har vi fått en läxa av vår svenskalärare att vi måste läsa minst fyra böcker under vårterminen och sen skriva bokrecensioner om böckerna vi har läst.

Fast j ag tror att jag kommer läsa mer en fyra böcker för jag har redan läst en bok och jag älskar att läsa.

Men iaf, alla som inte har läst Twilight måste läsa de böckerna för de är så sjukt bra!!!

Om man har börjat läsa den kan man inte sluta läsa!!!!!!!!

Även om ni har sett filmerna så kan ni läsa böckerna för det gör inget, jagt har redan sett filmerna( alla utom fyran) men jag har iallafall läst böckerna.

 

//mimmi



Av Mimmi & Ebba - 23 januari 2012 19:07

Hej

idag var det en helt normal måndag jag har haft gitarr efter skolan och har gjort lite läxor men jag visste inte riktigt vad jag skulle göra så jag gjorde några bilder på paint: 

    

  Ja lite stjärnor och hjärtan.

//mimmi


Av Mimmi & Ebba - 20 januari 2012 16:29

Hallo igen!

nu är det fredag.......

IGEN!

nte för att jag tycker att det är tråkigt, det är as soft, men tiden går så fort!

Aja jag har varit hemma med min hund hela eftermiddan och tagit lite bilder.

I julklapp av min pappas syster fick jag och mina syrror jelly beans(för alla som inte vet var det är så är det små godisar)

Här är lite bilder på jelly bellys som jag tog under eftermiddan:

        Min favo jelly belly...GUL

Jelly bellys är jätte goda i början men efter en stund så mår man lite illa va att äta dem.

tjadå

//mimmi

Av Mimmi & Ebba - 19 januari 2012 20:35

tjaba

i sommras var vi ju också i Frankrike så jag tänkte visa lite bilder som jag tog på lite djur och vattenfall, för jag tog inte så jättemånga bra bilder.


              Godnatt!

//mimmi

Presentation


Heej alla ni som läser våran blogg!

Fråga mig

43 besvarade frågor

Omröstning

Vad har du för husdjur?
 Hund! ♥
 Katt! ♥
 Kanin! ♥
 Hamster! ♥
 Marsvin! ♥
 Gerbil! ♥
 Fågel! ♥
 Övrigt! ♥
 Inget! ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Peace

Different Types Of Peace Symbol

Söötiz

Cute Pink Kaoani

Ovido - Quiz & Flashcards